Известие

Collapse
No announcement yet.

Selenia 10w60 или liqui-moly 5w40

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Нямам такива наблюдения за сега,но най вероятно щом казваш е така.Нали това масло е препоръчвано от BMW за М-серията им?При мен от значение е и факта че карам колата на пропанбутан.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
      Oil shear ....
      Губи вискозитет и като е по-рядко ще тропат ...
      Ами значи молито наистина е боклук, аджипа миналата година му разказах играта със студени стартове и къси разстояния, над половината пробег му беше каране на студена кола, след това до август в най-големите жеги я жулих в обороти. Мотора стана леко по-шумен, но без паразитни шумове. Източих го черно като катран, но си свърши работата. Сега карам много по-щадящо, но въпреки това сутрин мотора работи като ярмомелка. Съжалявам, че нямам уреди да направя сравнение, но повече друго освен Аджип не бих налял.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
        Нямам такива наблюдения за сега,но най вероятно щом казваш е така.Нали това масло е препоръчвано от BMW за М-серията им?При мен от значение е и факта че карам колата на пропанбутан.
        Нали знаеш във форума колкото хора има ще има и толкова различни мнения. А препоръчванията в съвременния свят са много често резултат на подписан договор ...
        На мен даже скоро ми обясняваха защо не трябвало да се ползват 10в60 масла заедно с газова уредба.
        Маслото смазва и чисти двигателя. Газта гори по-бавно и е по-мръсна в БГ т.е. повече нагар и боклуци в мотора и гъстото масло няма да ги чисти добре ... така ми го обясниха дали е вярно не знам.
        ...

        Comment


        • #34
          Това не ми се струва много достоверно,но знае ли човек?Газта е в пъти по чиста като гориво от бензина,погледни масло на 10к на бензинова и на кола която е на газ и сам ще си направиш изводите.Относно мненията,да това е така 1000 човека и всеки си е в неговия филм и си вярва,по мое мнение в БГ 99% всичко е менте,но това е друга тема.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
            На мен даже скоро ми обясняваха защо не трябвало да се ползват 10в60 масла заедно с газова уредба.
            Маслото смазва и чисти двигателя. Газта гори по-бавно и е по-мръсна в БГ т.е. повече нагар и боклуци в мотора и гъстото масло няма да ги чисти добре ... така ми го обясниха дали е вярно не знам.
            Този, който ти го е обяснил това го прати да се гръмне някъде... Или да си ремонтира гоуфовете. След изгарянето на газта остава само вода, нагара го прави бензина.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
              Моята туба е същата, но е лилава. От къде го взе?

              Моето изглежда така -

              Не мисля, че е нормално да ми тропат повдигачите още на 6000 километра.
              Уж от официален вносител,а килоометрите ще покажат къде е истината
              sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
              155 2.0 16V ....евридейката
              ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
              ex. 155 1.8 8V

              Comment


              • #37
                Колкото да вляза в играта Спорите за гъстота на масло 10 40 и 10 60 Това не е ли еднакво гъсто масло със различно запазване на вискозитета при по високи температури
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                  Колкото да вляза в играта Спорите за гъстота на масло 10 40 и 10 60 Това не е ли еднакво гъсто масло със различно запазване на вискозитета при по високи температури
                  клaсификация на моторните масла

                  клaсифицират се по вискозитет и експлоатационно равнище

                  за вискозитет е прието SAE, за експл. равнище API и CCMC

                  По SАЕ- общество на автомобилните инженери
                  критериите са два:
                  динамичен вискозитет- зимен
                  кинематичен вискозитет- летен
                  определя се в специални апарати, които симулират въртене на колянов вал в лагерите и изпомпване на маслото от картера до отдалечени точки на смазване в зависимост от температурата.
                  Гарантирания минимален кинематичен вискозитет е 100гр,Ц
                  и динамичен 150 гр, Ц
                  това гарантира безаварийна работа при високи температури за всички класове.

                  за експл. равнище

                  Класификация по АРI- американски нефтен институт
                  Класификация по ССМС- общество на европейските автомобилостроители[COLOR="Silver"]
                  __________________
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    клaсификация на моторните масла

                    клaсифицират се по вискозитет и експлоатационно равнище

                    за вискозитет е прието SAE, за експл. равнище API и CCMC

                    По SАЕ- общество на автомобилните инженери
                    критериите са два:
                    динамичен вискозитет- зимен
                    кинематичен вискозитет- летен
                    определя се в специални апарати, които симулират въртене на колянов вал в лагерите и изпомпване на маслото от картера до отдалечени точки на смазване в зависимост от температурата.
                    Гарантирания минимален кинематичен вискозитет е 100гр,Ц
                    и динамичен 150 гр, Ц
                    това гарантира безаварийна работа при високи температури за всички класове.

                    за експл. равнище

                    Класификация по АРI- американски нефтен институт
                    Класификация по ССМС- общество на европейските автомобилостроители[COLOR="Silver"]
                    __________________
                    Благодарности за обяснението колега
                    sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                    155 2.0 16V ....евридейката
                    ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                    ex. 155 1.8 8V

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                      Това не ми се струва много достоверно,но знае ли човек?Газта е в пъти по чиста като гориво от бензина,погледни масло на 10к на бензинова и на кола която е на газ и сам ще си направиш изводите.Относно мненията,да това е така 1000 човека и всеки си е в неговия филм и си вярва,по мое мнение в БГ 99% всичко е менте,но това е друга тема.
                      Боби,абсолютно прав си за жалост.
                      sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                      155 2.0 16V ....евридейката
                      ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                      ex. 155 1.8 8V

                      Comment


                      • #41
                        Колеги трябва да сменям маслото,че вече съм на 9700км до сега 8г. карах алфата само със селения 10w40 ,замислил съм да сложа лики мили 10w60 или селения 10w60 кое ще ми препоръчате
                        sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                        Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                        Comment


                        • #42
                          Ами колега според мен лики моли ще е по-добре от селениата
                          sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                          155 2.0 16V ....евридейката
                          ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                          ex. 155 1.8 8V

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
                            Колеги трябва да сменям маслото,че вече съм на 9700км до сега 8г. карах алфата само със селения 10w40 ,замислил съм да сложа лики мили 10w60 или селения 10w60 кое ще ми препоръчате
                            Аджип 10W-60 http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=67905

                            Comment


                            • #44
                              Аз пък съм със това http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=3
                              Attached Files
                              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                              Comment


                              • #45
                                Ако се попадне на "истинско" масло едва ли ще има проблем,без значение марката. Само едно е важно да се спазва и предвижда- ако колата се кара редовно над 4000-4500 оборотат и под редовно нямам прдвид два ръчки на светофара,то тогава си трябва масло с "топъл" вискозитет 50 или 60 ( примерно 5w50 , 10w60)
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X